ایل بیگی : فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

ایل بیگی : فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.

دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 19:43
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش سایت هنرنامه امروز ، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی گفت: برای اکران نوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آن‌ها می‌بایست هفت فیلم انتخاب می‌شد. شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب را مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ایل بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیشکسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه‌کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

داریوش مهرجویی شب گذشته با انتشار ویدیویی پروانه نمایش فیلم خود را نشان داد و گله کرد از اینکه گفته می‌شود این پروانه اعتبار ندارد. او اعلام کرد که مقابل وزارت ارشاد تحصن خواهد کرد.

ثبت نظر

ارسال