شانزدهم آذرماه ، بزرگداشت استاد "منوچهر نوذری" در صبح جمعه با شما

شانزدهم آذرماه ، بزرگداشت استاد "منوچهر نوذری" در صبح جمعه با شما

"صبح جمعه باشما" یادآور خاطرات شیرینی برای تمامی ماست . ناخودآگاه با به میان آمدن نام این برنامه به یاد نابغۀ طنز ایران مانایاد"منوچهر نوذری" می افتیم .

چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 14:57

ازقضا که شانزدهم آذرماه امسال نیز مصادف با روز جمعه است و هنرمندان این برنامه تصمیم بر ارائه برنامه ای با مضمون بزرگداشت یادِ این هنرمند فقید دارند.ساجد قدوسیان سردبیر و تهیه کننده این مراسم گفت: از آنجایی که احترام به پیشکسوتان همواره سرلوحۀ کار ما در برنامۀ صبح جمعه بوده و هست و انشاءالله خواهد بود طبق سنوات گذشته ما هرسال از یک یا دو پیشکسوت در عرصۀ برنامۀ صبح جمعه با شما تقدیر خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در کنار مراسم بزرگداشت استاد نوذری از دو تن از چهره های بنام و ماندگار عرصۀ بازیگری طنز و بزرگانی که نقش ویژه ای در پیشبرد برنامۀ صبح جمعه با شما تا به امروز داشتند و هم اکنون هم از افراد بسیار تاثیر گذار این برنامه هستند «علیرضا جاوید نیا و عباس محبی» تجلیل به عمل می آید.
قدوسیان اضافه کرد: با توجه به مهمانان که از مدیران و مسئولین بالارتبۀ فرهنگی و هنری کشور و همچنین پیشکسوتان عرصۀ سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین پیشکسوتان رادیو علی الخصوص برنامۀ صبح جمعه با شما هستند، ما مراسم ویژه ای در ضبط برنامه خواهیم داشت و آیتم های ویژه ای شده ای را برای مخاطبان و شنوندگان اجرا خواهیم کرد.
از جمله یکی از بخش های بسیار ویژه ای که در نظر گرفته شده است بازسازی یکی از نمایش هایی ست که مرحوم استاد منوچهر نوذری در آن هنرنمایی کرده اند .
آیین تجلیل از پیشکسوتان طنز رادیو و بزرگداشت شادی آفرین صبح جمعه با شما ، زنده یاد منوچهر نوذری در روز 11 آذر ساعت 14 در استودیو شماره یک رادیو برگزار می شود.

ثبت نظر

ارسال