بازگشت صبح جمعه با شما ، بهترین خبر برای قدیمی بازها

بازگشت صبح جمعه با شما ، بهترین خبر برای قدیمی بازها

صبح جمعه با شما بدون شک با نام زنده یاد منوچهر نوذری و رضا عبدی عجین شده و خبر بازگشت این برنامه با ترکیبی از صداپیشگان قدیمی و هنرمندان امروزی ، خبری بسیار خوشحال کننده است .

شنبه 2 تیر 1397 ساعت 14:11

روزهای جمعه هر هفته  بین ساعت 9 الی 11 ، وارد هر مغازه ای که میشدیم یا بیشتر منازلی که نسلی از قدیمیها در آن ساکن بودند میرفتیم و یا سوار هر تاکسی که میشدیم ، رادیو ایران و "صبح جمعه با شما" همواره به راه بود ، تعطیلی این برنامه  برای بسیاری در حقیقت پاک کردن گذشته اشان و یاد دوران نوجوانی و کودکی آنها بود ، به خصوص با فوت منوچهر خان نوذری و ترک گروهی از صدا پیشگان معروف و محبوب آن زمان . برنامه "صبح جمعه با شما" سال ۱۳۷۸ تعطیل شد و هنرمندان آن به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه بعدها برنامه "جمعه ایرانی" را اجرا کردند و عده‌ای نیز از رادیو دور شدند. برنامه "جمعه ایرانی" نیز از سال ۱۳۹۴ تعطیل شد و اکنون پس از دو دهه هنرمندان برنامه "صبح جمعه با شما" دور هم جمع شده‌اند تا با کارگردانی علیرضا جاویدنیا و تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان، این برنامه را احیاء کنند.پایه‌گذاران این برنامه شاهرخ نادری،احمد شیشه‌گران، فرهنگ جولایی و صادق عبداللهی بودند.
همچنین در سالگرد تأسیس رادیو، جمعی از عوامل برنامه «رادیو جمعه» به طور سرزده به دیدار احمد شیشه‌گران رفتند. در این دیدار، حاضران به مرور خاطرات راه‌اندازی برنامه «صبح جمعه با شما» به مدیریت احمد شیشه‌گران پرداخته و ابراز امیدواری کردند بنیانگذار این برنامه مجدداً و به طور جدی با برنامه همکاری کند؛ ضمن آن که احیای نام نوستالژیک برنامه از مباحث مطرح‌شده در این نشست صمیمی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در گفتگویی با علیرضا جاویدنیا که بعنوان کارگردان این مجموعه مشغول به کار است، "رادیو صبح جمعه با شما" ریشه رسانه‌ای با قدمتی طولانی میان مردم ایران زمین دارد و بسیار خرسندم کارگردانی برنامه‌ای را برعهده دارم که مملو از بازیگران و گویندگان صاحب‌نام و با سوادی است که بسیاری از آن‌ها را مردم در قاب تلویزیون هم بارها دیده‌اند. کسانی مثل بیوک میرزایی، داود منفرد، عباس محبی، مرتضی تبریزی، حسین محب‌اهری و اصغر سمسارزاده که مایه مباهات عرصه هنر بازیگری، گویندگی و اجرا هستند. ما همیشه سعی کرده‌ایم موضوعات روز را در دستور کار خودمان قرار دهیم و این دوستان هم برای بهترین آواها، صداها و محتواها از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

وی به افتتاح رادیو ملاط در "صبح جمعه با شما" اشاره کرد و گفت: همزمان با ورود به روزهای گرم تابستان از این هفته به قلم صادق عبدالهی شبکه رادیو ملاط در برنامه "صبح جمعه با شما" راه‌اندازی می‌شود. گردانندگان این شبکه «جانعلی» (با بازی عباس محبی)، «هیبت» (با بازی مرتضی تبریزی)،« قدم خیر» با بازی (زهره کدخدازاده) و«کدخدا» با بازی (علیرضا جاویدنیا) هستند. مشکلات عمده روستائیان و بی‌توجهی به روستاهای منطقه گردشگری و عدم رعایت گردشگران محتوای این بخش را تأمین می‌کند.

جاویدنیا در پایان با بیان اینکه رسانه ملی بایستی با برنامه‌ریزی جامع و وزین خود طوری رفتار کند تا مجالی برای فضای مجازی باقی نماند، خاطرنشان کرد: بسیاری می‌گویند "صبح جمعه با شما" برنامه‌ای است که توانسته در میان مردم جایگاه خودش را پیدا کند اما قدر مسلم برای حفظ و توسعه آن نیازمند برنامه‌ریزی جامع و وزینی هستیم که در عرصه پیشروی رسانه‌های نوین از صف‌آرایی رسانه‌ای عقب نمانیم. باید به روزترین موضوعات را با جدیت دنبال کنیم که مردم ما بهترین‌های خبری، نمایشی و رسانه‌ای‌شان را از فضای آلوده مجازی، برداشت نکنند و کماکان قابل اعتمادترین و بهترین رسانه مردم، رسانه ملی باشد. البته ناگفته نماند که رادیو جایگاه خودش را دارد و افتخار می‌کنیم که تلاش همکاران ما با بهترین محتوا و کیفیت به سمع و نظر مردم می‌رساند.

ثبت نظر

ارسال