امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

با نمایش فیلم «شب، داخلی، دیوار» در جشنواره ونیز، جدیدترین ساخته وحید جلیلوند وارد جدول منتقدان بین‌المللی شد و متوسط نمره ۲.۷ را از منتقدان ۹ نشریه دریافت کرد.

شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 13:10
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

«شب، داخلی، دیوار» با نام انگلیسی «Beyond The Wall» در بخش مسابقه هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد و با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان همراه شد و در نهایت با معدل نمره ۲.۷ از ۵ در میانه‌های جدول آثار بخش اصلی نمایش داده شده ، جای گرفت.

نشریه ایتالیایی «Venezia News» که اقدام به جمع‌آوری آرای منتقدان بین‌المللی درباره فیلم‌های بخش مسابقه اصلی جشنواره می‌کند در جدول به روز رسانی شده خود فیلم «شب، داخلی، دیوار» را نیز وارد کرد و این فیلم بیشترین امتیازها را از منتقدان نشریه فیلم وردیکت (۴.۵) و هالیوود ریپورتر (۴) دریافت کرد.

منتقدان نشریه فرانسوی لوموند و ال پائیس اسپانیا نیز به ترتیب با اعطای ۱ و ۱.۵ ستاره از ۵ ستاره کامل به فیلم جلیلوند واکنش نشان دادند و منتقد روزنامه لهستانی «Rzeczpospolita» هم فیلم جلیلوند را شایسته دریافت ۳.۵ ستاره دانست و منتقدان اسکرین و آبرزو هم ۲ ستاره به این فیلم با بازی نوید محمدزاده دادند.

 امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.

 

جدول امتیاز منتقدان بین‌المللی به ۲۰ فیلم بخش رقابتی ونیز که تاکنون به نمایش گذاشته شده‌اند

 امتیاز منتقدان بین المللی به فیلم وحید جلیلوند

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

ثبت نظر

ارسال