اعلان برنامه: آثار جلال شباهنگی مرور می شود/ برگزاری «روایتی از زندگی استادانه»

اعلان برنامه: آثار جلال شباهنگی مرور می شود/ برگزاری «روایتی از زندگی استادانه»

کامل‌ترین مجموعه آثار جلال شباهنگی نقاش ایرانی در موسسه صبای فرهنگستان هنر به نمایش گذاشته می‌شود.

چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 15:48

به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، آیین نکوداشت جلال شباهنگی، نقاش، گرافیست، مجسمه‌ساز و عضو پیوسته فرهنگستان هنر، دهم دی‌ماه سال جاری در این فرهنگستان برگزار می‌شود.

مسعود ناصری دبیر هنری نمایشگاه مروری بر آثار جلال شباهنگی، درباره این برنامه اظهار کرد: «روایتی از زندگی استادانه» عنوان سلسله برنامه‌هایی است که فرهنگستان هنر با محوریت مروری بر آثار و احوال هنرمندان و روایتی از زندگی هنری آنها برگزار می‌کند که نخستین روایت به مروری بر زندگی و آثار جلال شباهنگی اختصاص دارد.

ناصری درباره ویژگی نمایشگاه آثار شباهنگی تصریح کرد: این نمایشگاه متنوع‌ترین نمایشگاهی است که از آثار شباهنگی برگزار می‌شود و شامل مجموعه نقاشی‌ها و آثار حجمی است که وی از ابتدای فعالیت هنری خود تاکنون خلق کرده است.

دبیر هنری نمایشگاه مروری بر آثار جلال شباهنگی در پایان درباره آثار حجمی شباهنگی عنوان کرد: مجموعه آثار حجمی شباهنگی نیز، شامل آثار منحصر به فرد شیشه‌ای است که وی در جزیره مورانو ایتالیا ساخته است.

روایت «زندگی استادانه» روز دوشنبه ۱۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲ مراجعه کنند.

 

ثبت نظر

ارسال