از سر گیری دوباره کنسرت‌ها

از سر گیری دوباره کنسرت‌ها

معاونت هنری ارشاد برای قرار گرفتن اجراهای موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجراهای موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 10:48
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش سایت هنرنامه امروز ؛ به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، معاون معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلساتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا  ؛ برای قرار گرفتن اجراهای موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجراهای موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

معاونت امور هنری در این نامه آورده است: با اطمینان بخشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های اجرای صحنه‌ای موسیقی و با توجه به شرایط عمومی فرهنگ و هنر کشور و مطالبات بحق جامعه هنری بویژه موسیقی، مناسب است که در تجدید نظر گروه بندی مشاغل، سالن‌های موسیقی همانند سالن‌های سینما و تئاتر در گروه دو مشاغل قرار گیرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نامه همچنین نوشته است: بسیاری از اجراهای صحنه‌ای موسیقی در گونه‌های ردیف دستگاهی، نواحی و کلاسیک در سالن‌های کوچک و معمولاً با مخاطبان محدود برگزار می‌شود و از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود تماشاگران با استفاده از درصدی از ظرفیت سالن با اجرای تئاتر و نمایش فیلم مشابهت دارد.

ثبت نظر

ارسال