اعلام شرایط اکران «سرو زیر آب» در محافل دانشجویی و فرهنگی

اعلام شرایط اکران «سرو زیر آب» در محافل دانشجویی و فرهنگی

فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر و به تهیه‌کنندگی حامد حسینی که از ۲۳ آبان ماه در گروه سینمایی آزادی به اکران عمومی رسیده بود، آماده اکران جانبی شد.

سه شنبه 11 دی 1397 ساعت 8:24

روابط عمومی فیلم سینمایی «سرو زیر آب» با عنایت به پیگیری‌های جوامع دانشجویی و مجموعه‌های فرهنگی مبنی‌بر چگونگی اکران‌های جانبی بهترین فیلم از نگاه ملی در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر، اعلام کرد علاقمندان به اکران این فیلم در دانشگاه‌ها، ادارات یا مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره‌های ۰۲۱۴۲۸۸۷۰۷۰ و ۰۲۱۴۲۸۸۷۰۸۰ تماس بگیرند.

شیوه پخش «سرو زیر آب»، با سیستم های dcp سیار و با کیفیت دیجیتال سینمایی است که تاکنون در چندین شهر و دانشگاه مطرح کشور به اکران جانبی درآمده است.

«سرو زیر آب» سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری (علیرضا زرین‌دست)، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه (عباس بلوندی) و سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی‌پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.  

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی‌گناهی و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد.

خبرنگار: محمد صابری

ثبت نظر

ارسال