برگزاری جشنواره مد و لباس سی پال

برگزاری جشنواره مد و لباس سی پال

موسسه هنری چیامد با بیش از 30 سال تجربه و تحقیق و پژوهش در حوزه پوشش اقوام ایرانی با بررسی فضای مد و لباس در ایران و با چشم انداز اعتلای پوشش ایرانی اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره سی پال نموده است.

سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 19:5
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

تنها جشنواره خصوصی در حوزه مد و لباس است که طی دوسال برگزاری حدود 8500 اثر به دبیرخانه آن رسیده است. استقبال فعالان مد و لباس سرتاسر کشور از جشنواره سی پال بسیار چشم گیراست. هدف اصلی برگزاری جشنواره سی پال کشف افراد مستعد و خلاق  سرتاسر کشور و توسعه کسب و کار آنهاست.

جشنواره فروش سی پال که در اسفند هر سال برگزار می شود فرصتی است که بطور مستقیم به توسعه کسب و کار فعالان مد و لباس کمک می کند. کارآفرینی ، بازاریابی ، برندسازی ، هم افزایی و فروش از اهداف اصلی جشنواره فروش اسفند 98 است. با توجه به چالش های کارآفرینان مد و لباس بهترین راه حمایت از آنها دیدن آثارشان و حمایت از تولید ملی است. جشنواره فروش سی پال 7 اسفند 98 در مرکز همایش های رایزن با حضور طراحان خلاق مد ، اساتید و صاحب نظران در ساعت 11 افتتاح می شود و تا ساعت 22 پذیرای میهمانان عزیز است. این جشنواره تا 9 اسفند ادامه دارد. برای میهمانان سی پال کارت دعوت اختصاصی در نظر گرفته شده است که از طریق سایت می توانند دریافت کنند. حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.آدرس سایت www.cipalfestival.com لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09337454619 تماس بگیرید.

ثبت نظر

ارسال