نوشداروی پس از مرگ سهراب

تصویر زنده یاد محمدرضا شجریان بر دیوارنگاره میدان ولیعصر ؟!

105

تصویر زنده یاد محمدرضا شجریان بر دیوارنگاره میدان ولیعصر ؟!

زیاد دلخوش به همین رخداد نباشید که حتی نوشداروی پس از مرگ سهرابی نیز در کار نیست.

دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 12:7
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

علیرضا صوراسرافیل، مدیر پروژه و دبیر طرح و برنامه خانه طراحان در گفت‌وگو با ایسنا درباره طرح‌های پیشنهادی یرای دیوارنگاره میدان ولیعصر درباره زنده‌یاد محمدرضا شجریان، اظهار کرد:

ما نیز این طرح‌ها را که به‌صورت نمادین از چهره استاد شجریان بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر، طراحی شده است را دیدیم اما درباره اینکه آیا ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، نمی‌توان قطعی پاسخ داد. با توجه به اینکه فاصله بین طراحی و اجرای دیوارنگاره چندان زیاد نیست، نمی‌توان الان درباره این موضوع نظر داد، اما امکان این موضوع کم است. “

البته که انتظار بسیاری نیز از بزرگداشت استادان درگذشته در هنر این مملکت نیز نمی‌رفت و نباید دلخوش به تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی نشانگر  چهره این هنرمند فقید بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر است؛ باشیم.

صور اسرافیل ادامه داد :

درگذشت استاد شجریان برای ما نیز بسیار مهم بود و در کانال خانه طراحان نیز درگذشت ایشان را تسلیت گفتیم. اما به طور کلی باید این نکته را در نظر داشت که برنامه دیوارنگاره میدان ولیعصر در ابتدای سال و بر اساس رویدادهای تقویم چیده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که برای هر ماه یک دیوارنگاره در نظر گرفته‌ایم، اما به صورت کلی ممکن است به ۱۶ طرح نیز در طول سال برسد. 

 

ثبت نظر

ارسال