تکلیف اکران فیلمهای نوروزی مشخص شد

تکلیف اکران فیلمهای نوروزی مشخص شد

شورای صنفی نمایش ، طی جلسه ای 7 فیلم اکران نوروز سال 1398 را مشخص نمود.

چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 17:30

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره وضعیت فیلم های اکران نوروز سینماها، گفت: جلسه شورای صنفی نمایش امروز (چهارشنبه) برگزار و تصمیم نهایی برای اکران نوروز گرفته شد.
وی افزود: بر این اساس فیلم سینمایی «زندانی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی در گروه سینمایی آزادی، «رحمان 1400» ساخته منوچهر هادی در گروه سینمایی ایران، «تختی» به کارگردانی بهرام توکلی در گروه سینمایی استقلال و «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی در گروه سینمایی زندگی در اکران نوروز 1398 قرار گرفتند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید 3» به کارگردانی جواد هاشمی در گروه سینمایی فرهنگ به عنوان نماینده سینمای کودک نیز دیگر فیلم اکران نوروز است، ادامه داد: دو فیلم سینمایی «ژن خوک» به کارگردانی سعید سهیلی در گروه سینمایی باغ کتاب و «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در گروه سینمایی آستارا دیگر فیلم هایی هستند که نمایش آنها برای نوروز 98 در نظر گرفته شده است.
فرجی خاطرنشان کرد: اکران این هفت فیلم اعلام شده برای نوروز از شنبه (25 اسفند) نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.

ثبت نظر

ارسال