حضور فیلم "برای او " در جشنوارۀ انگلستان

خبرگزاری برنا

حضور فیلم "برای او " در جشنوارۀ انگلستان

فیلم‌ «برای او» ساخته سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «SHEFFIELD» انگلستان انتخاب شد.

یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:44
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

علیرضا مهدویان‌پور مدیر حوزه هنری دفتر دزفول با اعلام این خبر گفت : این جشنواره تلاش می‌کند تا با انتخاب فیلم‌های کوتاه بین‌المللی از سراسر جهان، از فیلم‌سازان جدید و مستقر در سراسر جهان تجلیل کند و جادوی داستان‌پردازی سینمایی را از طریق قالب سینمای کوتاه برای مخاطبان به اشتراک بگذارد.

فیلم «برای او» که سی‌و‌هفتمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند، این بار در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «SHEFFIELD» با دیگر آثار کوتاه از سراسر جهان به رقابت می‌پردازد.

مهدویان‌پور تصریح کرد: فیلم داستانی «برای او» در مدت زمان ۱۶ دقیقه در حوزه هنری استان خوزستان دفتر دزفول تهیه و تولید شده است.

اسامی برخی از عوامل تولید این فیلم به این شرح‌اند: نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، تصویربردار: امیر علی‌ویسی، تدوین: فرید دغاغله، صدابردار: هادی ساعدمحکم، منشی‌صحنه: فاطمه سیاح‌طرفی، طراح‌صحنه، لباس و گریم: حمید نورآبادی، عکاس: رضا چراغ‌چشم، طراح پوستر: سید مرتضی سبزقبا، عکس پوستر: میثم خالدیان، مدیر تولید: علیرضا مهدویان‌پو، بازیگر: محمدرضا صانعیان.

ثبت نظر

ارسال