نمایشگاه:«دستخط» بزرگان خوشنویسی در نیاوران رونمایی می شود

نمایشگاه:«دستخط» بزرگان خوشنویسی در  نیاوران رونمایی می شود

نمایشگاه خوشنویسی «دستخط» مشتمل بر آثار خوشنویسی سه استاد شناخته شده موسیقی کشورمان روز ۲۳ آذر در فرهنگسرای نیاوران تهران افتتاح می شود.

چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 17:56

آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی «دستخط» دربرگیرنده آثار خوشنویسی غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملکزاده ساعت ۱۶ روز ۲۳ آذر در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه خوشنویسی «دستخط» حدود ۷۰ اثر از امیرخانی، شیرازی و ملکزاده در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. در این  مجموعه که با مشارکت بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران و موسسه فرهنگی هنری «آوای ایرانی» برگزار میشود، آثاری از مجموعه شخصی استاد امیرخانی ،کتیبههای علی شیرازی  و آثار شکسته نستعلیق مجتبی ملک زاده نیز با موضوعات مختلف ادبیات ایرانی و  با تذهیب پیمان پارس مهر (گلکار) به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه از دو مرقع شکسته نستعلیق ملکزاده نیز رونمایی خواهد شد.

این رویداد آغاز تور نمایشگاهی «دستخط» است که قرار است در شهرهای مختلف کشور در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

نمایشگاه «دستخط» از ۲۳ تا ۳۰ آذر در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپا است. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴  تا ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری مهر،
 علیرضا سعیدی

ثبت نظر

ارسال