حواشی بوجود آمدۀ عذرخواهی اینستاگرامی رامبدجوان از هوادارانش

خبرگزاری برنا - علی ناصری

حواشی بوجود آمدۀ عذرخواهی اینستاگرامی رامبدجوان از هوادارانش

رامبد جوان از دعوت مسعود صابری به برنامه «خندوانه» عذرخواهی کرد.

شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 11:57

"رامبد جوان" با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از دعوت مسعود صابری به برنامه «خندوانه» عذرخواهی کرد اما دقایقی بعد این پست را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

هر چند که مجری «خندوانه» دلیل این عذرخواهی و حذف پستش را مطرح نکرده است اما با توجه به اتفاقات رخ داده اخیر می‌توان دلیل عذرخواهی رامبد جوان را به راحتی حدس زد.

چندی پیش ویدئویی از کنسرت مسعود صابری در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد این خواننده در آن مشغول پلی‌بک کردن است و پس از این کلیپ بسیاری از کاربران فضای مجازی ویدئوهای دیگری از این خواننده منتشر کردند که کیفیت بسیار پایین اجراهای وی در کنسرت‌ها را نشان می‌داد.

پس از این اتفاق بسیاری از منتقدان نسبت به موفقیت این پزشک خواننده واکنش نشان دادند و حتی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که سازندگان این ویدئو با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در مطرح کردن افراد بی‌تخصص، مسعود صابری را یکی از این افراد در عرصه موسیقی معرفی کرد که با استفاده از جایگاه اجتماعی‌اش موفق شده تا به اهدافش در راستای رسیدن به شهرت دست یابد.

به نظر می‌رسد رامبد جوان پس از این هجمه‌ها علیه مسعود صابری و انتقاداتی که غیرمستقیم به برنامه او برای حضور این خواننده وارد شده از مردم عذرخواهی کرده و با وجود اینکه دلیل حذف پست عذرخواهی‌اش مشخص نیست می‌توان یکی از دلایل آن را پرسش کاربران اینستاگرام از رامبد جوان بابت حواشی دیگر برنامه «خندوانه» و فیلم «قانون مورفی» دانست که به نظر می‌رسد این مجری، بازیگر و کارگردان را وارد حواشی بسیاری می‌کرد و رامبد جوان ترجیح داد پست منتشر شده را برای جلوگیری از حواشی بیشتر حذف کند. 

 

مشاهدۀ ویدئو

ثبت نظر

ارسال